Tuesday 9 August 2011

Kenapa Aku Ade Dekat Sini?

Whats up folks
 Kenapa aku ade dekat sini dan kenapa tiba-tiba?Ramai yg cakap lagi kerap kita habiskan mase di laman sesawang,lebih sunyi sebenarnya hidup kita kerana hanya berpaksikan laman jaringan.Mungkin aku antara mereka yg berada dalam kotak yg tertutup rapat,gelap.Tetapi dlm kotak tue aku punya dunia sendiri,mungkin sedikit kelam tp cukupla aku mampu ciptakan sesuatu dlm kotak itu
Blog
Jari aku menjadi raja,apa yg aku tutur dan paparkan adalah senjata,ya itulah KOTAK aku sekarang.Menulis mungkin hanya aku,tp yg membaca mungkin beribu,mungkin juga yg membaca jauh beribu batu,mungkin juga yg membaca orang yg tahu beribu perkara lebih dari aku.Tapi sekurangnya aku telah berkongsi,dari abjad ABC aku tukarkan menjadi 1 warkah.Biarlah aku merangkak dari nombor 1 dahulu kepada angka yg x mampu aku kira dgn jari
Oleh sebab itu aku di sini,mencari perhentian dan tapak di kalangan kamu semua.Harap dakwat pena aku tidak akan kering pada satu masa dan berhenti di satu sudut dengan bendera putih menunjukkan noktah penamat

No comments:

Post a Comment