Sunday 20 November 2011

Tunggula Sekejap Nanti

Dari awal dulu aku punya banyak keinginan utk aku isi dalam ruang maya ni tapi lepas sekian sekian aku rase macam jauh dari dunia penulisan blog.Jari aku x seaktif dan sepantas dahulu menari atas papan kekunci,lesu mungkin

Semenjak dua menjak tiga menjak bertukar semusim tp yg ade cuma pichisan terdahulu,sampah kalau di kirakn kalau di baca berulang-ulang,basi inikan mahu menjengah ke sini sekadar mencari perkhabaran baru

Bukan kesuntukan masa yang aku salahkan kerana DIA telah mengatur hidup kita seharian sebaik-baikya dgn waktu 24jam seminggu utk aku gunakan,ingin di minta ganti masa terdahulu sebagai ganti apa yg mampu aku tawarkan?Oh,kosong..aku antara mereka yg rugi dalam masa

Idea?kadang dtg menjengah ke akal kadang hilang x tahu ke mana jika aku biarkan tanpa di catit.Idea  kadang datang ble aku x perlu kadang aku mencari nak haru biru hari aku.Biarlah dia datang nanti,aku x pakse lagi aku alu-alukan menangkap aku

P/S-bila KAU datang nanti,mungkin rancakla jari aku menari atas papan kekunci nie,harap tempo yg KAU bawak harap bukan yang sayu

No comments:

Post a Comment